luni, 21 februarie 2011

Vreu O Schimbare


Monotonia incepe sa-si puna ampreta pe viata mea... am nevoie de o schimbare ... cat de mica ... numa schimbare sa fie ... simt ca trebuie sa iau un pamatuf , cu care sa-mi sterg praful de pe inima ... sa imi lustruiesc ,cu o laveta curata ,imaginatia pentru a-mi redeschide cutia cu vise ... sa-mi cumpar un spray anti- tutun ... cu care sa-mi indepartez eventualel fumuri din cap....

Vreau sa fiu un om simplu , dar cu idei marete si un suflet curat , vreau sa evoluez ... sa ma construiesc ... vreau multe ... Poate prea multe ...

Un comentariu:

  1. sury...schimbarea nu trebuie sa fie...esti perfecta...lumea din jurul tau e monotona...tu esti o persoana vesela, nebunatica...ai tot sau poate nu ai nimic...tot ce stiu e ca acolo intr-un colt al inimi ma ai pe mine. te pupaces...

    RăspundețiȘtergere