duminică, 9 ianuarie 2011

Eu In CaTeVa VoRbE

...Nu-mi plac oameni care judeca dupa aparente ...stiu ca nu sunt perfecta dar nimeni nu este ... Poate ca Dumnezeu nu mi-a dat formele perfecte 90-60-90 , dar mi-a dat un suflet deosebit ... Inainte sa ma judeci , judeca-te pe tine!!! despre mine...sunt o copila, o femeie...simpla si complicata in acelasi timp...ma regasesc in multe lucruri pe care le vad...ma regasesc in cerul senin al primaverii, in soarele arzator al verii, deseori asa sunt si eu... lumnioasa ca o zi de vara, ma regasesc in toamna melancolica, in frunzele ce cad triste pe alei pentru ca de foarte multe ori melancolica sunt si eu...iar cateodata ma regasesc in neaua alba a iernii, in cristalele mici de gheata...cateodata mi-e frig...si deseori sunt trista...momente in care singuratatea si linistea sunt lucrurile de care am nevoie...iubesc probabil asa cum face orice femeie...sunt un amestec de sentimente, de senzatii care de care mai contrarii...iubesc, urasc, plang, rad, sufar, cad si ma ridic de fiecare data! eu...sunt un amestec de sentimente, un amestec de culori calde si reci, sunt ploia ce cade din cer, sunt in picaturile care se prabusesc de asfaltul negru, cenusiu, sunt zambetul de pe buzele tale, sunt adierea de vant ce-ti mangaie parul, sunt apa ce-ti spala fata, sunt panza ce-ti inveleste trupul atunci cand ti-e frig... eu sunt tot si in toate!
Sunt o fire dinamica, sociabila, nebunatica... ma atașez repede de persoanele pe care le îndrăgesc si pun foarte mult suflet într-o relație cu o persoana... Ador animalele, îmi plac călătoriile, îmi place sa fac sport (câteodată :P)...Îmi place sa fiu eu... Aaaa....era sa uit...URĂSC PERSOANELE CU DOUA FETE!!! ... "Sunt o persoana ca toate celelalte: ma nasc, sufăr, cad, ma ridic, zâmbesc, iubesc, dar cel mai important, trăiesc. Sunt cea mai insignifianta persoana pe lângă care poate ai trecut azi dimineață pe strada, în drum spre magazin,sunt cea mai populara pentru tine, care ma cunoști..." Paolo Coehlo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu