sâmbătă, 18 iunie 2016

Back...

Sunt o persoană puternică. Încerc să gândesc pozitiv și depașesc problemele, indiferent cât de dificile îmi par. Încerc să zâmbesc și să-mi văd de treabă, chiar dacă sufletul îmi este răvășit, iar mintea slăbită. Încerc să fiu puternică , nu numai pentru mine, dar și pentru cei dragi. Muncesc zi de zi și încerc să mă implic în fiecare proiect. Mă caracterizează răbdarea dar și pasiunea pentru lucrurile care-mi plac. Însă, câteodată , simt că sunt lovita din toate părţile, simt că cedez, simt că puterea-mi  slăbește clipă de clipă. Și atunci, mă blochez. Ca fiecare om, îmi fac griji, mă zbat să găsesc soluţii, să vin cu răspunsuri, să mă agăţ de ceva , orice, ca să nu fiu trasă în  vâltoarea problemelor. Uneori, îmi pierd încrederea și credinţa, alteori speranţa. Dar, nu cedez niciodată. Plâng, ţip, mă închid în mine, mă depărtez de oameni, dar în singurătatea tristă în care mă închid îmi regăsesc forţa și credinţa și speranţa. Mă regăsesc și apoi continui să lupt . Continui să mă zbat fiindcă știu că va merita. Cândva. Și acest gând mă însoţește pe parcursul drumului meu și nu-mi dă drumul indiferent de opreliști.
Îmi era dor să scriu ... Prea dor...

2 comentarii: