duminică, 4 mai 2014

M-am schimbat. ultimele trei luni m-au făcut să realizez multe și să mă schimb. Mă bucur. Discuția de aseară m-a făcut să realizez că eram praf înainte să te întâlnesc. M-ai ajutat cu extrem de multe chestii, chiar dacă poate nu-ți dai seama. Ești prima persoană în fața căreia m-am deschis complet, cu defecte [multe] și calități [puține]. Poate nu ți-ai dat seama, dar mi-ai luat sufletul și l-ai îngrijit și l-ai făcut fericit. M-ai făcut să fiu mai calmă, să am mai multă răbdare. Ești ca un înger păzitor pentru mine. Îmi ești iubit și cel mai bun prieten. M-am atașat enorm de mult de tine. N-am idee ce m-as face dacă tu nu ai fi. M-ai readus cu picioarele pe pământ și m-ai făcut să realizez multe. Am devenit eu. Pentru asta n-am cum să îți mulțumesc. Mă înțelegi mereu și ai grijă de mine. Fata zâmbet șters - ce eram înainte - a dispărut. I-am luat eu locul și sunt fericită. TE IUBESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu